12. syyskuuta 2011

cool and bored

Kuinka tylsää voi ihmisellä olla? Mun päivät kuluu koiran kanssa ensin lenkkeillen, sitten siirryn telkkarin ääreen ja syön, ja siitä voinkin siirtyä datailemaan koneelle. Sitten pyörin ja hyörin ympäri asuntoa, ja yritän keksiä tekemistä. "Hmm, tiskaisinko nyt vai pesisinkö ensin pyykit?" Tuntuu, että aivot sulaa täällä Kuopiossa, kun ei oo juurikaan kavereita. PLAAH.

Nyt alko muuten syksyn AMK-haku, ja mun pitäis jonnekkin hakea, tai ainakin niin se työkkäritäti sanoi. Kyllä, vaikka olen raskaana ja siellä haussa ei mitään kiinnostavaa nyt syksyllä ole edes.
Muumimammahan se siellä : D

Ainut valon pilkahdus tähän tylsään elämään on keskiviikon neuvola, jossa pääsen taas kuuntelemaan pikkuisen sydänääniä (ja kauhistelemaan lisääntyneitä kiloja). Ja perjantaina ei auta muu kuin lähteä porukoiden luo Hyvinkäälle ( <3 ), ja tällä kertaa käydään sit ostamassa pinnasänky ja hoitopöytä, ja saan mun viime kerran IKEA-ostokset Kuopioon. ( En saanut niitä millään tuotua junalla...: D ) Hip hei, eli tällaista kivaa mun elämään kuitenkin viikonloppuna :)
Nyt maastoudun taas tonne sohvan nurkkaan, ja toivon, että Niko tuo mulle jotain syötävää kaupasta....
HEIDO.

Marianne



2 kommenttia:

Laura kirjoitti...

Mä alotin just IKEA:ssa, jos tuut Vantaan IKEAssa käymään niin soittele!:) Pssst! Tuun lauantaina Riksuun niin sillon nähdään!!!

Marianne kirjoitti...

Laura: Soitan sulle lauantaina ;)