30. elokuuta 2011

kotiäiti 2 be

Oon keränny kotiin kaupoista kaikennäkösiä lankoja, koska mulla on nyt ilman töitä tosi tylsää. Oon kutonut parit pikkulapaset ja nyt on meneillään pienen viltin neulominen. :) Löysin Anttilasta ihania alennuslankoja!
Toi Pretty Baby on toooosi ihanan pehmeetä, ja siinä on väriä ihan vaaleenpunasesta tummempaan ja sit liilaan.
Tumman pinkki lanka on Flipflop nimistä, ja siihen on käytetty mm. kierrätettyjen pullojen muovia. Ekologista !


 Ei se mun miekkonen sit suostunut lauantaina sille mun toivomalle Ikea-reissulle :/ Mutta syyskuun aikana se ois pakko tehä, ku on vielä suht helppo istuu autossa se nelisen tuntia.. Eikä oo kai mitään räntää tulossa viel.
Harmittaa niin paljon, kun toi Kuopion Ikea aukee vasta ens kesänä.. Nyt ois ollu tarvetta sille täällä!
Tässä vielä kuva mun ekasta aikaansaannoksesta:


Ne on tosiaan tosta Pretty Baby -langasta tehdyt, hieman eri sävyä, kun ei noin pieniin ehdi se lanka vaihtua, että tulis kirjavat :D Eiköhän ne meiän pikkuselle kelepaa.

Marianne

2 kommenttia:

saya kirjoitti...

wäää ihanat pikku lapaset ♥

Marianne kirjoitti...

kiiitos :p