16. helmikuuta 2011

matkaan !

JEE, ylihuomenna otan suunnan kohti etelää! Hyvinkää, täältä tullaan <3 Oon käynyt viimeks jouluna kotona, ihana päästä näkemään ystäviä ja perhettä. :)

Tänään suoritin hieman alkupakkailuja, sillä huomenna oon töissä enkä jaksa enää illalla vaatekriiseillä YHTÄÄN. Nyt on vaatteet mietitty ja laukku otettu esille =)


Yritin hieman vilkaista täälläkin nähtyä Lauren Conrad Style -kirjaa pakkausvinkkien takia, mutta ei se oikeen tässä tilanteessa auttanut mua päättämään mitä kannattaa ottaa mukaan :D
Kaiken kaman lisäksi pitää ottaa Sasulle matkaksi luita, ettei pure junan penkkejä : D Ja tietenkin ruoat ym. En taida taaskaan selvitä yhdellä laukulla :(

Tänään testasin E.L.F -meikeistä Lip Primer&Plumperia.
Toi tuubi on jaettu kahteen osaan eli toisella puolella siis se pohjustus ja toisella "plumpperi".
Pohjustus piti hyvin punaa huulilla mun mielestä :) Ja toi niin sanottu kohottava aine kyllä tuntui kihelmöivältä huulilla, en sitten tiedä näyttikö mun huulet mehevimmiltä ? Itse en kyllä huomannut mitään eroa : D Ainakin se maistui ihan joululta... Mutta tää on kyllä hyvä perustuote niille, jotka käyttää huulipunia, koska hyvin pysyi !

Nyt makoilen sohvalla tunnin ja sitten unille, niin jaksaa taas herätä töihin. GOOD NIGHT !

MARDE

1 kommentti:

Laura kirjoitti...

Ollaan kyllä siellä Lontoossa sit pinkkikaksoset noin laukkujen osalta.. :D