11. helmikuuta 2011

kuoletin hiukseni

Joo, mitä nyt tossa viime postauksessa kirjotin tosta viikonloppulaukusta... Niin ostin sitten täysin erilaisen kun noi mun vaatimukset oli : D  Ensinnäkin kaikki hienot ISOT mustat nahkalaukut olivat todella kalliita, toiseksi oli todella vaikea löytää isoja laukkuja (alle sadan euron hintaan) ja kolmanneksi, ihastuin yhteen Niken pinkkiin yksilöön totaalisesti, ja ajattelin, että Lontoosta voisi sitten löytyä niitä muita laukkuja. Netistä en jaksa tilata, koska haluan nähdä ja tuntea laukun materiaalin.

Niken laukusta mulla ei ole kuvaa, mutta sinne mahtuu kaikki tarvittava, eikä se silti ole liian iso. Täytyykin ottaa siitä tänne kuva.

Koko viikko on mennyt töiden parissa, palaveria sun muita hässäköitä ollut.. Tässä pari kuvaa viime päiviltä.
 Joo meillä on johtoja lattialla !

SILIKONIsuojus puhelimeen 9,95e Prismasta : D Pinkki tietenkin, sopii Hello Kittyn kans ;)

Kyllästyin mun hiuksiin tässä yks päivä, ja Sokoksen hyllyillä valitsinkin hiusväriksi hieman tummempaa. Värjään aina niillä L'orealin Glossy Blond- väreillä, ja taisinkin ottaa niistä tummimman.... Sit laitoin vielä raitoja näihin.. Tykkään näistä tosi paljon nyt, paljon luonnollisemmat kun ne lilaan taittuvat blondit :)



Mitä pidätte uudesta hiusväristä? =)

Marianne <3

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Sopii tosi hyvin! Ja ihana tuo toiseksi viimeinen kuva :D!

Womppis kirjoitti...

Ooo, ihanat hiukset! :)
Tykkään myös tuosta jäätävästä Hello Kitty -kellosta, se on varmaan Nikon oma, eiks?

Marianne kirjoitti...

Anonyymi: Kiitos ! :))


Womppis: Kiitos, oon vauhdissa tän tukan kanssa ! :D
Joo, mua alkaa jo epäilyttämään, kun toi ostelee mulle Kitty-kamaa.... Taitaa vaan itse haluta niitä. :)