25. tammikuuta 2011

remember me?

Heips, en oo oikeen ehtiny kirjottelee mitään, ku on ollu viikonloppu vieraita ja kaikkee muuta elämää...
Oon käyny mm. shoppailemassa konkreettisesti eli siis ihan oikeassa kaupassa enkä nettikaupassa.
Tällanen paita HooÄmmältä lähti mukaan :) ( En millään tavalla inspiroitunut TÄSTÄ )

 Perjantaina mun kaveri tuli sen avomiehen kanssa kyläilemään viikonlopuksi, ja samalla vietettiin kaverin synttäreitä. Oli mukavaaaa<3

Sasu tais olla ainut jolla oli aamulla krapula : D Siltä toi ilme näyttää !

En tajunnu/muistanu ottaa minkäänäköstä asukuvaa, mutta mulla oli päällä musta korkeavyötäröinen hame ja pitsitoppi. Toimi mun mielestä ihan hyvin. Haluun nyt laittaa yhen syksysen bilevaatekuvan tänne, koska siinä näkyy ainakin ne kengät mitkä mulla oli jalassa : D


Ostin muuten Lontoon matkaa varten Lonely Planetin Lontoo-oppaan : )

Tosi hyvä mielestäni ja sisältää myös kartan.. Tarvitsen todellakin kartan, jotta voin kävellä sen kanssa ympäri kaupunkia Joeyn tavoin.... : D

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Olen ajatellut että haluaisin pitää blogia ja homma varmaan onnistuisikin, mutta olen niin ujo että pelottaa että kaverit ja tutut tunnistaisi ja ihmiset joiden en ehkä haluaisi näkevän blogia -.-.
Oon nynny.

Mutta tosi kiva blogi sinulla! Rakastan lukea blogeja ja oon ihan melkeen koukussa niihin :DD.

Marianne kirjoitti...

Anonyymi: Kannattaa ehdottomasti perustaa blogi jos vaan tekee mieli :)Voithan sä aina mustata naaman pois ja aikaa myöten paljastaa sit enemmän itsestäs..
Kiitos kiitos! Välillä on vaikee kirjoitella itsekin tänne, kun harvoin saa mitään kommenttia. Eli kiitos siis sulle kun kommentoit:)
Mäkin oon lukenu blogeja varmaan 4 vuotta ja ollu tää blogi hieman on/off-meiningillä... : D
Mutta aina kun saa kommenttia ym niin jaksaa sit kirjoittaa! :)
Jos perustat blogin, niin linkitäppä mulle sit! :>