19. tammikuuta 2011

demons are forever

Minulla on ongelma ! Rakastan sitä, että saan pukeutua kivoihin vaatteisiin ja korostaa mun omaa tyyliä. Mulla on kuitenkin omat esteeni siihen. Haluaisin pukeutua kivasti, mutta lähden aina töihin leggareissa ja hupparissa, koska mulla on työvaatteet. Ei oo inspiraatiota pukeutua mihinkään mielenkiintoseen, ku kuitenkin joutuu vaihtamaan heti vaatteet. Mullakin on kaappi täynnä erilaisia paitoja, housuja ja tunikoita, ja kukaan ei näe niitä ikinä. Joko ne ovat mun työpaikan lokerossa tai takin sisällä. Ja jos joku onnekas pienen vilauksen näkee, niin onneksi olkoon, että olet katsonut mun blogista ullakolla kuvatun päivän asu-kuvan. OLEN HÄMILLÄNI tästä asiasta. Olen umpikujassa.

SIKSI olenkin miettinyt, että haluaisin lähteä opiskelemaan; saisin pukeutua koulussa omiin vaatteisiin! Miten ihanaa se olisikaan. Hengailla kokonainen päivä omissa kuteissa.
Ainahan voi myös mennä (hakea) töihin jonnekkin jossa ei ole pakko pitää univormua päällä.

Olisiko kellään tarjota duunia, jossa saa hillua omissa vaatteissa? Olen epätoivoinen. 

Noh, viikonloppuna menen juhliin, ja aion muuten vetää sellaiset överilaittautumiset,ettei mitään rajaa. Puhutaan siis monista tunneista! Aion kokeilla useita asukokonaisuuksia ja laittaa jopa hiuksiin kiharaa. Luxusta!
On väärin, että ihminen kadottaa oman halunsa pukeutua (siis muuhun kuin niihin legginsseihin ja H&M toppeihin)... mutta ei todellakaan ole mitään järkeä laittautua kymmenen minuutin kävelymatkalle, puolen metrin hankeen. Eli siis mielestäni on täysin perusteltua, kun sanon "VOISKO SE KESÄ JO TULLA?!!!". Tai voisiko joku kiltti ihminen palkata minut toimistoon istumaan jakussa?

Onko mulla kohtalotovereita? Miten pidätte itsenne selväjärkisinä?







Loppukevennykseksi itselleni ( ehkä muillekkin) laitoin kuvia lempiasuistani, siis niistä mistä on kuvia. <3

Marianne

2 kommenttia:

Reetta // Rae -blogi kirjoitti...

Kesäkuvissa tuo harmaa bleiseri näytti super tyylikkäältä!

Voi kuule, mä joskus toivon että olisi joku uniformu pakko töissä niin ei tarttisi aina kriiseillä. Tosin käyn myös koulussa että pakko on kuitenkin panostaa koska samana päivänä on töitä ja koulua monesti. Joskus vaan olisi niin kiva olla miettimättä mitä pukee päälle :)

Marianne kirjoitti...

Reetta: Kiitos ! Tykkään itsekin bleisereistä; niillä saa farkku&toppi asuunkin sitä tyylikkyyttä :)

Niin, onhan työvaatteista silloin apua, kun on kiire aamu eikä jaksa miettiä yhtään mitään : D
Silloin, kun olin lukiossa, halusin koulupuvun juuri näiden kiire/väsyaamujen takia.. Taitaa olla kakspiippunen juttu tämäkin! :)