12. tammikuuta 2011

juiceboxxx

Haloja !
Kuten Laura onkin ehtinyt täällä kuulluttamaan, ME LÄHDEMME LONTOOSEEN maaliskuussa. :) <3
Nyt on nimittäin lennot&hotelli varattuna ! Ollaan suunniteltu tätä noin vuoden verran... En malta odottaa, että pääsen sinne : ( 

Sitten tän päivän asuun !

Joo, oon 173 cm pitkä ja näytän kaikissa kuvissa helkutin lyhyeltä ja paksulta? Johtuu näistä mun lyhyistä jaloista : ( Pitää alkaa käyttää korkkareita enemmän.. Mutta ihanaa kun oli hieman lämpimämpi päivä niin pysty laittaa nahkatakin, eikä ollu ees yhtään kylmä <3

Kävin ostamassa vähän perusmeikkejä, kun oli päässyt loppumaan. Sokoksella oli ihan hyviä alennuksiakin :)
Oon aina halunnu kokeilla tätä ! Hinta oli 12,90e (ovh 16,90e ) ja taustalla näkyy uus ripsari eli toi uus Falsies, sen hinta oli vaan 7,50e !
Sitten, koska oon vähän hullu, niin ostin jo pari tyhjää pientä kosmetiikkapurkkia Lontoon matkaa varten ! :D
Oon vaa niin innoissani...

Nyt taidan mennä selailemaan Lontoo-juttuja....

Marianne

3 kommenttia:

Laura kirjoitti...

LONDON BABY!!!

Womppis kirjoitti...

Oon mahdollisesti vähän kateellinen! :)

Etkä sä näytä lyhyeltä tahi paksulta, perhana, sä et tiedä mistä puhut... :D

Marianne kirjoitti...

Laura: UUHH YEAAAAH I'M READYYYY.

Womppis: Oon ainakin paksu, jos en lyhyt... Ja oon sulle kateellinen, ku saat asuu siel etelässä : (