13. tammikuuta 2011

Face for the radio

Jeee! Mun Nellyn tilaus tuli ja tässä vähän esimakua näistä ihanuuksista <3
Noi Mangon kengät on TÄYDELLISET. Sopiva korko, tyylikkään näköset; mitä muuta voi nainen tarvita?
Samoin toi Vilan paita on ihanan rento ja lämmin <3


Oon täällä blogin puolella puhunu jonkun verran tosta MelB- treenistä. Eli ostin joulukuussa Wiille ton Get Fit with Mel B -pelin.
Nyt kun oon kuukauden verran sitä pelaillu niin täytyy sanoa, että se on TOSI hyvä !
Siinä voi valita kaks tavotetta itelleen, mulla se taitaa olla nykyään weight loss/detox 40% ja tummy/bum/legs 60%. Eli näitä tavoitteita voi myös vaihdella ja niitä on laidasta laitaan kuten New Mum ---> Bikini Fit.
Sen mukaan mitä tavotteita asettaa, Mel B tekee treeniohjelman. Kätevää mun mielestä :)
Pelissä on mahdollista myös tehdä ite treeniohjelmia ! Voi valita liikkeet, treeniajan ja venyttelyt ym !
Peli myös kokoajan tarkkailee sun edistymistä, ja näyttää esim. kulutetut kalorit treenin aikana.
Ite tykkään sillon ku ei jaksa lähtee salille. Lenkit on tähän mun mielestä hyvä lisä :) Kaikki nää treenit on kyllä tuntunu siellä missä pitää... : D
Oon myös ottanu tohon treeniin mukaan jumppapallon, kuminauhan ja lisäpainot ranteisiin. Ja kannattaa lisäillä sinne omaan profiiliin nää, jos omistaa, niin Mel B tekee niidenkin kanssa harjotteita ! GENIUS ! <3

Mitäs muuta? Mulla oli tänään niin hirvee rumuuspäivä, ettei mitään rajaa....... Onneks oli vapaapäivä, ni ei tarvinnu olla ihmisii palvelemassa. Huomenna onkin sitten iltavuoro... Noh, ainakin saa nukkuu pitkään ! Aamuissa on parasta, kun saa rauhassa juoda kahvia ja katsoa ostoskanavaa <3

MARIANNE <3 XO

Ei kommentteja: