19. joulukuuta 2010

I'm not sick but I'm not well

Moi oon ollu kipeenä koht viikon, mälsäää! Tänään jopa siinä määrin, että pelasin joululahjallani : D Tuhmaa, tiedän:(

Tässä muutamia etukäteen hankittuja lahjoja, ne on jo käytössä, koska ei kuitenkaan olla kotona jouluna :)


 Lauren Conrad - Style 16€

 Tuoksupaketti poikkikselta <3
Sasulle mantteli, makso saman verran ku mun talvitakki ? : D
Ostettiin myös Wii ja siihen hankin heti pelin : ) 
Pelasin siis tätä jo ja tää on aika koukuttava : D Ja treeni tuntuu hyvin ! Sasu vaan vähän ihmettelee kun mamma pomppii keskellä olohuonetta ja välillä lamppu heiluu vieressä jne.... HAHA

 Uus Röhnischin treenitoppi <3
Sitten tää uusin meikkituttavuus eli Lily Lolon mineraalimeikkipohja. On totta, että tää peittää hyvin ja vähällä määrällä jauhetta, lisäks kabuki on paras levittämään tätä. MUTTA, mun iho tuntuu olevan niin pintakuiva, että toi karisee heti irti ? En tiiä sit, mut peittää naamassa olevat arvet PERFECTLY !!! Hinta oli joku 20euroa. Tosiaan pitää ostaa jotain rasvaa jota laittaa yöksi, mun naama imee niin paljon rasvaa nyt talvella, voin kuvitella että toi on kesällä ihan hitti, kun naama on enemmän ok ! Sävy oli Warm Peach, mulla on aika vaalea iho talvisin, mutta toi oli just passeli :---))))


 Sitten on tää Toni&Guyn kiilto suihke ( btw :huomaa taas että ei oo ollu koulussa vähään aikaan meinaan tota yhdys__sanaa :DDD ) jota en oo vielä testannut, mutta vaikuttaa hyvältä tuoksu ja ulkonäkö ainakin : )
Nyt alkaa väsyttää itse kutakin, joten hyvää yötä toivottaa uninen Sasu ja sen emäntä. : )

Ei kommentteja: