13. joulukuuta 2010

Ärsyttää

 ÄRSYTTÄÄ NIIN PERKELEESTI, KOSKA
- mun palkka on myöhässä kohta viikon
- mun laskutkin ovat siis myöhässä sen viikon
- oon kyllästyny siihen, että mun palkka on AINA myöhässä, riippumatta siitä missä oon töissä
- eikö vittu kukaan osaa laittaa niitä rahoja mun tilille ajoissa?
- sitä rahaa tulee kyllä muutenkin ihan liian vähän mun kulutusta miettien
- mun Nelly.com tilaus ei oo tullu
- ulkona on helvetisti lunta ja pakkasta
- en voi käyttää mitään kivoja vaatteita kun pitää vuorautuu niin suureen määrään villaa
- näytän siis +20kg läskimmältä
- miten joku jaksaa kävellä tuolla korkokengillä?
- miks kukaan ei kehu ikinä jos tekee jotain hyvää mut huomauttaa aina kun on tehnyt jotain väärin
- tulee niin pimeetä jo kello 2 et ei pysty ottaa mitään valokuvia ilman tärähdystä
- en koskaan jaksa päivittää täällä
- mun tilillä on 10,90e ( no jotain positiivista ku saan ostettuu ees ruokaa)
- MOIKKA

Marianne
- koska tää ei suostu julkasemaan tätä kolmannenkaa kerran jälkeen..............................................

Ei kommentteja: