27. lokakuuta 2010

keskel viikkoo

Tänään mulla oli vapaapäivä töistä =) Nukuin 11 asti ja oisin varmasti nukkunu pidempään, mut joku ihana naapuri alotti poraamaan sillon.. Noh ei siinä mitää, hain pelästyneen koiran olohuoneesta ja otin sen mun viekkuun köllimään. En tiiä mitään parempaa ku sängyssä kölliminen heräämisen jälkeen.. Varsinkin kun pieni koiravauva on vieressä <3

Lähettiin sit iltapäivällä eläinlääkäriin hakemaan rokotetta pikkuselle, jonka jälkeen käytiin kaupassa ostamassa tortillatarpeet :) Naminami.

Tässä siis keskiviikon matkimisasu !



Housut VILA
Toppi VILA
Paita CHEAPMONDAY
Huivi GINATRICOT
Pipo on oma tekemä !
Tänään hain postista H&M paketin ! Sieltä löytyi neljät housut (....niinpä?) ja paita sekä Hello Kitty-meikkipussi. Pidän ne kaikki, koska kaikki olivat tarpeeseen : ) Tosin ostin kaikkia värejä noita sqin-farkkuja, vaikka yks väri ois varmaa riittäny, noh pannaan haisemaan nyt kun kerran eletään !!

Löysin muutamia huvittavia kuvia, kun etsin kuvia tulevaan hiuspostaukseen, johon siis aion liittää myös historiallista ainesta ! : D
Tässä yksi... Kun tätä kuvaa katsoo niin alkaa vähän nolottamaan : D
Marianne 17vee

-MARIANNE

2 kommenttia:

Womppis kirjoitti...

Mulla on samis meikkipussi. <3

Ja tää copycat-viikko oli ihan mainio idea, mä taidankin alkaa matkia sun matkimisajatusta.

Odotan aivan täpinöissäni hiuspostausta!

Marianne kirjoitti...

Mä tiiän et sullakin on toi, koska stalkkasin sua eräissä juhlissa.... Ehkä oli mun inspiraation lähde, kun lähdin ostamaan tota : D

Joo siis mun pitää myöhemminkin tehdä tää uudestaan, koska nyt tulee enemmän kirjotettuu tänne.. En nyt sit tiiä et kuka tätä lukee.. HAHAA

Joo se on tulossa se hiuspostaus ja kyllä kannattaa hyvää aina odotella....