28. lokakuuta 2010

HAASTE PERKE..

Sain elämäni ensimmäisen haasteen Lauralta ! (KIITOS)


Kerro minulle kolme (tai enemmän tai vähemmän) sellaista asiaa elämästäni, josta haluat että otan kuvan (esimerkiksi "lempipaikkasi kotona"). Lupaan ottaa kuvat ja liittää ne erilliseen merkintään. Haasta kolme ihmistä tämän jälkeen tekemään omat kuvamerkintänsä.

Ja tämähän laitetaan heti käytäntöön, heti kun saan LUKIJOILTA ehdotukset, eli nyt niitä ehdotuksia
Mitä kuvaan ? =)






HAASTAN SAIJAN, WOMPPIKSEN ja SARAN. :)






4 kommenttia:

Womppis kirjoitti...

Hei Marvellous-Marianne (kuulostaa supersankarilta!), kuvaa Sasun kuono (no, ihan mitä vain Sasua), sun lempikengät (kaikki) ja näkymä teidän asunnon parvekkeelta/ikkunasta.

Ja mä en oikein välittäisi tehdä tätä haastetta koska kumminkin joku pyytäisi jotain kuvaa mun meikittömästä naamasta tai mun tiskipöydästä ja ne on molemmat semmosessa kunnossa että SE EI VAIN KÄY!

Mä muuten tajusin justiinsa että Sami Kapanen on nykyään julmasti jätetty sinkku ja lohtua vailla, niin mäkin voisin ehkä tulla Kuopioon. Se ON kumminki miljonääri. Eiku siis ihana.

Ai niin, ja jos haluat lisää lukijoita niin mä voin ihan linkittää sun blogin johonkin mun postaukseen... ei oo yhtään noussut päähän nää kävijämäärät... mutta oikeesti kun linkitin ton erään Lauran niin sille tuli päivässä ihan kaamee kävijäennätys. Ja sitä paitsi mun mielestä sä olet hyvä blogaaja. YHELLÄ GEELLÄ.

Kyllä, olen humalassa. Hei hei, lähden baariin.

Marianne kirjoitti...

Kiitos piristävästä kommentistasi Womppis! Saat linkittää mun blogin sitten kun oon saanu mun sivun hyvään kuosiin =) Todellakin, senkin julkimo. Hyvä, näistäpä otan siis kuvia, olipa muuten hyviä ehdotuksia, ei mitenkään liian haastavia.

Hassua, että otit puheeksi Sami Kapasen, tuon Kuopion suurimman julkkiksen. Haluatko kuulla salaisuden, voisin nimittäin nyt kertoa erään kun punkkupullokin juuri avattiin. Sami Kapanen on ihastunut jo minuun... Oon tehnyt sille leipiä mm. Kuopion Subwayssa ja nyt kun siirryin Arnoldsiin, niin arvaappa kuka siirtyi ostamaan bageleita meiltä ? No tietenkin, Sami Kapanen. Ja varmasti puhuu minusta kotona, koska ex-vaimokin on käynyt minua kyttäämässä.. Lapsetkin ovat usein mukana, ja jo miettivät kuinka mukavaa on kun Isin tuleva uusi nainen on donitsitehtailija. Herkkua herkkua.

Ja joo, minun rakas pappa, joka ei kyllä ikinä maksa mitään, kutsuu minua usein nimellä "Marvelos" eli voin kyllä nyt sanoa, että mahtava olen, ellen jopa supersankari. Ainakin saan ruuan Kapasten pöytään.


Marianne punaviinin ystävä

saya kirjoitti...

Voit kuvaa sun laukun sisällön, sänkysi, ja teiän vessan(koska en enää muista minkä näkönen se on, paitsi et siel on amme ;0).

Marianne kirjoitti...

Joo ! : )))