19. syyskuuta 2011

oh no !

Siis niin mun tuuria, ei taas mennyt viikonlopun reissu niin ku piti.... Meiän autoon tuli taas joku sähkövika, eikä päästy siis autolla Hyvinkäälle. Eli näin ollen mentiin sit junalla, enkä taaskaan saanut mun Ikea-ostoksia kotiin, saati päässyt sinne Ikeaan. : D Onpa huono tuuri mulla. Lisäks ei sit oikeen päästy liikkumaan Hyvinkäällä, kun ei ollut autoa, eli pahoittelut kaikille joita mun piti nähdä...
Onneks mun isä on tulossa Kuopion suunnalle työmatkalle, ni se lupas sitten tuoda ne mun ostokset ja mm. yhden vaatekaapin meille. :) Jee ! Nimittäin ku saan sen vaatekaapin kotiin, niin voin alkaa pesemään noita vauvanvaatteita sinne valmiiksi.. Kohtahan on jo lokakuu, eli ei enää kauaa joulukuuhun :)

Sorruin sit ostamaan tollasen ihanan ruskeen puvun, ja sain tulevalta isomummilta myös vaatteita, mm. ton ihanan bodyn <3

Nyt kauppaan, jääkaappi on tyhjä!!!

Marianne

Ei kommentteja: