16. elokuuta 2011

mammalomalainen?

Mulla alkoi eilen epävirallinen mammaloma, sillä mun työsopimus päättyi, enkä tiiä, ehdinkö saada enää töitä ennen sitä oikeaa mammalomaa. Ois tässä sellaset pari kuukautta aikaa olla töissä vielä, joten saapi nähdä miten käy!
Vähän pelottaa, että aika käy pitkäksi tässä odotellessa. Oon nimittäin koiran kaa kahestaan kaikki päivät, ja meidän päivien kohokohtia on kolme kävelylenkkiä ja ruoka-ajat. Hmm. Lisäksi mulla on ongelma vaatteiden kanssa, koska toi mun maha on jo aikas iso, eli kaikki neuleet ja hupparit jää siihen navan korkeudelle. Housuista en jaksa ees alottaa minkäänlaista valitusta.


Joo en tiedä onko toi alempi kuva hieman sumee, vai onko mun silmissä vaan vikaa... Oon viihtyny ehkä vähän liiankin hyvin tossa Haglöfsin fleecessä, kun ei tuolla ulkonakaan enää niitä helteitä oo näkyny. Toi on just passeli koiranulkoilutukseen! Ja paita on mun avomiehen, ja kokoa L, eli luulis mahtuvan mulle vielä jonkun aikaa. 
Tällä hetkellä mua himottaa ostaa kaikkea ihanaa pientä vauvatavaraa, mutta ehkei ihan vielä oo sen aika. 
Oon kyllä saanu jotain vaatteita jo tutuilta, ja itsekin oon jotain ihan pientä ostanut. Tekisi niiiiiin mieli ostaa jo pinnasänky ja hoitopöytä, mutta toi em. avomies hieman jarruttelee mun ostohimoja.
Tälläsia oon jo kyllä ostellut:
 Perusjutut IKEAsta, oli ihan pakko napata mukaan. Eli harsoja ja pesulappuja : D
 Uudet rintsikat Lindexiltä, ostin kaks kuppia isommat ku normaalisti, ja nyt tajusin, että oisin voinu ottaa viel yhen koon isommat : D Kyllä nää tissit paisuu raskauden aikana, tosi kivaa..... 

Nyt me tässä Sasun kaa odotellaan, että isukki tulis kotiin, ja sit syödään ( jes ! ) Sillä välin taidan lukea ton uusimman Trendin, joka just kolahti alas postiluukusta. Ihan kiva lukea syysmuodista, vaikka suuresti epäilenkin, että siel ois mitään noista mun rakastamista Haglöfsin fleeceistä.....

Marianne











2 kommenttia:

helenn kirjoitti...

kuinka ihana vauvamaha :)
haaveissa oma, pian. avomies ei ole ihan yhtä innoissaan.. kurjuus.

Marianne kirjoitti...

helenn: kiitos paljon <: no eiköhän se avomies jossain vaiheessa ajatukselle lämpene ;) toivotaan niin! Miehet vaan on välillä niin hankalia ja itsepäisiä...