31. maaliskuuta 2011

BANG BANG...

ARGH! Mulla on täydellinen tukkakriisi meneillään... Kaikkihan tän tuntee, tän fiiliksen, kun tekee mieli jäädä peiton alle aamulla. Mulla on bad hair day JOKA päivä ! Ainakin siltä tuntuu... Leikkautin juuri latvat, ja tuntuu, että nää on ihan liian lyhyetkin nyt. En väitä kuitenkaan, että oisin jotenkin jääny kaipaamaan  niitä spagettilatvoja. ( Tiiättehän, kun vetää hiuksesta, se venyy ja paukkuu, eikä edes katkea : D ) Niin, väristä puhumattakaan. Blondioksennus on nyt päässäni.
Tähän on pakko tulla muutos! Kohta kun kevätkin tulee (kyllä se tulee!) en voi edes pitää talvitakin huppua päässä, se on ollut kyllä aikamoinen pelastus... Katselin 2011 vuoden, oi niin kuumia, hiusmalleja. Ja niin se iski näkökenttääni: OTSATUKKA! Ahh, nyt se on pakko leikata! Tässä pari kuvaa:
 Mischa, ja ihanan luonnollinen tukka!
Jessican otsatukka-malli miellyttää eniten mun silmää.
Tällä tukalla Olivia Wilde tepasteli Golden Globeissa! Ihanaa!
Tässä vielä loppukevennykseksi minä otsatukan kanssa:
Vai onkohan mulla teltta naamalla?

Marianne

Ps. Leikkasin vähän itse hiuksiani testiksi...Aamulla kaduttaa....
Pps. kuvat:
http://womenshair.about.com
instyle-magazine

Ei kommentteja: