5. helmikuuta 2011

An Olive Grove Facing the Sea

Mooi vaan taas, oon ollu pienessä flunssassa koko viikon, ja silti töissä, koska kuumetta ei ollut. Oon niin hullu, että oon jopa kipeenä töissä... Onneksi mulla on ollut pieni karvapallo piristämässä arkea =)


Oon nyt ehdottomalla shoppauslakolla, ja muutenkin yritän hillitä mun kuluttamista keväällä, jotta voin pitää vähän lomaa kesällä. Ja jos meen kouluun syksyllä, niin ois kiva olla jotain säästöjä. Lontoon matkakin on tulossa, joten pakko hillitä itteäni...

Oon muuten nyt päättäny myydä yhdet pidennykset pois kokonaan. Ne on Rapunzel of Swedeniltä tilatut, ja oon käyttäny niitä kaks kertaa : D Syy on se, että värjäsin ne kokonaan punaseksi. Eli aivan loistokunnossa ne on silti. Eli paketissa on yksi neljän klipsin pidennys( leveys 20 senttiä) ja kaksi kolmen klipsin pidennystä ( 2x 15cm) Nää käy hyvin tuuhennokseksi kenelle tahansa, joka haluaa hieman lisäpaksuutta/-väriä tukkaan. Jos on ohuet hiukset niin miksei jopa ihan koko pidennyksenä. Pyytäisin näistä sen 40€ (ovh 99e) Tämä on oikeaa hiusta, eli voi pestä, värjätä vielä jonkun kerran, kihartaa, suoristaa.....

Noi on värjätty siis Lorealin tällä sävyllä:
Pituutta näillä on kiharalla joku 45cm, eli oisko joku 50cm suorana! ;)

Jos kukaan ei tätä kautta laita tarjousta, niin laitan huuto.nettiin sit:)

JOS HALUAT NÄMÄ HIUKSET
jätä viesti ( sähköpostiosoite ) kommenttiboksiin. Myyn ekalle ! : D

Eipä tässä kummempia, MOROMOI

MARIANNE

4 kommenttia:

Tiiaa kirjoitti...

Kuin paljon on tinkaamis varaa? Tuli himo saada noi mut opiskelija budjetilla voi olla kyl et jää välii!!? :D

Marianne kirjoitti...

Hmm.. No lähtiskö 30eurolla sulle? Pieni opiskelija-alennus :D

Tiiaa kirjoitti...

Kiusaus on sen verran suuri et otan ne. :D Täs sähköpostiosoite : tiia19_90@hotmail.com

Marianne kirjoitti...

Tiiaa: Noniin ! Hienoa, laitankin sulle viestiä :)