7. tammikuuta 2011

kengistä

Okei, eli mun sähköpostiosoite ei siis ota vastaan jotain viestejä ? Eilen oli vielä tullu työvuorot, mutta ei muuta?
Outoa ! Mut siis kengistä mitä myyn. Oon laittanu teille sähköpostia, mutten tiedä mikä on tullut perille..: D Sähläystä tää INTERNETTI prkl : D

Oon varannu KINGFISHERILLE ne ballerinat.
Ruskeat on varattu SARALLE --> laita sähköpostia
Mustat soljelliset on varattu MIMMULLE
Ja vetoketjulliset KOOP

laittakaa viesti vaikka tähänkin osoitteeseen: android-@hotmail.com
Palaan asiaan huomenna ( la ) viimeistään sähköpostilla =) eli kunhan saan sen toimimaan...

Ja asiasta toiseen: tänään olin vaan töissä, ja äsken saunassa suklaanaamion kera
JA hei, jos teitä kiinnostaa niin mulla ois vaatteitakin ja esim. yhdet hiuslisäkkeet valmiina vaihtamaan kotia. Joten jos kiinnostaa, niin laittakaa kommenttia nii laitan tänne/ huutonettiin =)


MARIANNE

Ei kommentteja: