8. tammikuuta 2011

have to love surprises !

Niin kuin Kumman Kaa:n Vesakin sanoisin: " No vittu SURPRISE " :---D

Hämmennyin siis tänään, kun olin töissä. Olin ihan normaalisti keittiön puolella ( oon töissä kahvilassa ) ja sit nään mun vanhemmat ja siskon siel jonossa.. Nehän siis asuu Hyvinkäällä ja mä Kuopiossa.. Pari sekuntia olin hieman sekasin, että onko tää joku kangastus... : D Ja ne roistot ei sanonu mitää, et ne ois tulossa tänne ! Ihana yllätys kuitenkin <3 Käytiin sit syömässä Rossossa ja pelattiin Wiitä.

Mulla oli tällasta päällä


Takki - Äitin :D
Turkisläjä - H&M
Paita - H&M
Housut - Gina Tricot
Kengät - Fantasy
Naama - Väsynyt

Nyt juon kokista ja nautin elämästä. Tarviin ehkä muuten uuden kameran kun tää mun on jotenkin iha outo ?
Kaikki kuvat on iha sumeit :o

MARIANNE

Ei kommentteja: