31. lokakuuta 2010

The End of Copycat

Noniin, nyt on siis aika tiivistää matkimisviikon tulokset. En ole kaikista asuista ehtinyt laittaa kuvia, mutta nyt ne näkyvät. :)

Plussat
+ helpompi laittautua, kun tietää minkä tyylistä vaatetta etsii
+ jos joku ei tykkää asusta, voi sanoa: " En mä tätä ite oo päättäny"
Miinuskii
- joskus asu jää tylsäksi ilman tiettyä asustetta mitä ei esim. löydy kaapista
- joskus asu ei sovikkaan vartalolle

Tässä viikon loput asut eli torstai, perjantai ja lauantai
 Torstai
 Lauantai
 Perjantai
 Torstai
Kengät ja Laukku - Kirppari


Lauantai
Kengät Dinsko
Sukkikset H&M



Eräänlainen Paint-yhteenveto, olkaa hyvä.. Mun mielestä oli tosi hauska juttu, vaikka alkokin vähän nyppimään noi asut jossai puolivälissä viikkoo.... Silti ihan kivaa oli toteuttaminen.

Ja se tärkein, kannattaako uusia tämä joskus?

Ps. Musta tuntuu, että Sami Kapanen on ihastunut muhun? Se käy mun työpaikalla stalkkaamassa mua, jopa nytkin kun oon jo vaihtanut paikkaa? Mitä tehdä? Pakko varmaan antaa periks sille ja muuttaa sen luksustaloon? Ei vaan, Nikke ja Sasu on mun elämäni miehet, sori Sami.

Ei kommentteja: