28. elokuuta 2010

Kuinka pienet kivat asiat voivatkaan vaikuttaa elämään positiivisesti:

- varasimme avomiehen (jep, kuulostaa _hiton_ tyhmältä, lue: ihan vaan poikaystävä eikä mikään mies) kanssa taloyhtiön saunavuoron, koska meillä ei oo omaa saunaa.


- uudet työkaverit lisäs kaveriks facebookissa ( :------D)


- ostin 4x2l Pepsi Maxii ( kokis on parasta mut oon liian fädi juomaan sellasta..)


- sain Hello Kitty -vessapaperia ja limua



Oon vähän sisustanut mun asuntoa (jep, mun mun) ja haluisin niiiiiiiiiiiiin kovasti laminaatti aka you can not afford parquet-floors lattian tän muovimaton päälle.
Muuten tää näyttääki jo suht hyvältä...
( Kyllä, jouduin katsomaan sanakirjasta sanan parketti)

KUVIAAA:

perkules ku lataa hittaastii nää kuvat =(

Palailen huomenna asiaan... tai ylihuomenna



Marianne

2 kommenttia:

Laura kirjoitti...

Hhaha, oot sisustanu kengillä, mee too <3

PS! Täyttelin äsken Kelan opintotukihakemuksia asumislisää varten ja jouduin rastittamaan, että oon 1.10 alkaen avoliitossa, lol :DD Tosi random!

Marianne kirjoitti...

Joo sisustin, mut jouduin ottaa ne pois et koira ei raatelis niitä : D

Joo, toi avoliitto kuulostaa niin oudolta. : D Äiti puhuu Nikosta sen kavereille mun avomiehenä : D LOL