19. heinäkuuta 2010

muru hei nappi auki täältä tulee tauti

Oon tehny hieman ostoksia lähiaikoina ja tässä kuvia : )
















Sublime bronze ~14e
(toimiii muuten kuin unelma, suosittelen)




































The Hills season 4 :) ( ostin myös 3 myöhemmin) 19,95e + 17,95e

















Siin jotai saalista : D
 Molemmat H&M 6,95e


 Toppi 4,95e, Paita 6,95e H&M// Paita Cheap Monday 27e

































Toppi 14,95 H&M

Sit ostin kännykän ja uudet clip-onit hiuksiin mut niistä lisää jos kiinnostaa ketään.... Ja kämppään oon ostellu kaikkee mut teen ehkä kämppäpostauksen yleisön ( lue: Lauran) pyynnöstä... : D
Kiitti moro !

BY: Marsirpa<3

3 kommenttia:

saya kirjoitti...

mä ostin kans tota itseruskettavaa jutskaa ja must se on iha kauheeta :D
tuli kauheet rajat mulle :<
tai sit en vaa osannu pistäää sitä kunnolla :(

Marianne kirjoitti...

Mulla ei ollu ongelmiii, tai no piti olla tarkka et se oikeesti suihkus tarpeeks kaukaa eli se 40cm ettei tuntunu märältä... Ja sit ku suihkutti sen sillee et alhaalt ylöspäin ja YKS KERROS... : D Ni ei tullu rajoi ja kukaan ei tajuu et on itsestääruskettavaa.. Kokeile laittaa kauempaa se =)

Masirpa

saya kirjoitti...

:O hmm, täytyy koklaa!