28. heinäkuuta 2010

24hour party people

Mulla on pienet juhlat tulossa, mutta ikuinen kysymys pyörii mielessäni: "MITÄ LAITAN PÄÄLLE ?" sekä toteamus: " Ei mulla ole mitään kivaa -.- " .

Nyt oon hieman etuajassa suunnitellut jotain pientä

Meikki:

Joku tämän tyylinen olisi kiva silmämeikkinä. Ehkä muunneltuna niin että osaisin itsekin tehdä. Eniten tykkään noista rajauksista. Muu meikki olis tosi luonnollinen. (kuvat: Linda Hallberg)

Ja siis se tärkein eli asu ! : ) Se on se vaikein ja tärkein. Juhlat eivät ole siis mitkään viralliset, vaan ihan kaveriporukan kesken, mutta olisi kiva olla edustava emäntä =) En halua liian juhlavaa enkä liian rentoa. Too hard 4 me : (

Vaihtoehto 1:
Tää ois just sellanen rennoin asu mitä voi kuvitella, sit hiukset vaa ponnarille, kelpais kyllä, mut onks liian arkinen? :S

Vaihtoehto 2:

Vaihtoehto 3:

Kaikki kuvat: H&M. Eli mulla ei siis ole noita samaisia vaatteita (kaikkia) mutta laitoin kuvat jotka vastaavat niitä mitä mulla on) ;)

Kertokaa mulle minkä vaihtoehdon valitsen !!!!!

Marianne

3 kommenttia:

saya kirjoitti...

mä ottaisin ton kolmosen ! :> mielyttää mun silmää eniten (:

Marianne kirjoitti...

Joo toi on kyl sillee rento, ja ku on luvattu sadekuurojakin ni noi pitkät housut ois jees =)

Anonyymi kirjoitti...

3